Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

måndag 2 augusti 2010

Vi har inte bara haft "Lazy days"

Som rubriken lyder så har vi INTE bara latat oss utan vi har också hunnit inreda och fixa till i vardagsrummet. Älskar ju lantlig lite halv romantisk stil ( om man nu kan uttrycka sig så) och är nog rätt nöjd med hur rummet blev. Som ni själva kan se på bilderna så är ju inte riktigt allting klart ännu.

Vita skåpet fanns här i huset då vi flyttade med hjälp av min kära pappa så har skåpet fått en helt ny look. Är jätte nöjd!

För övrigt kan jag tillägga att bildkvalitén inte är den bästa för jag har egentligen test tagit dessa bilder. Alltså min kamera är knäpp..Bilder jag tar innomhus blir så mörka fast inställningarna borde vara som de skall.. Så jag prövade ta lite bilder ur olika vinklar för att se hur bra de blev.

Önskar alla en trevlig kommande vecka !











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar