Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

söndag 8 augusti 2010

Fotboll

Idag har flickorna och jag varit och tittat på fotboll.. Hela helgen har det pågått
en stor fotbolls turnering här på våran lilla ö... Det var faktist skoj att vara åskådare och hurra på lagen. Skall sätta in någon bild imorogon idag blir det bara text...

Inredandet av huset är på full gång, efter en tripp till Ikea igår så börjar nu även hallen vara i ordning. Ännu saknas en lite större garderob för alla utekläder. Den är ännu under planering.... Skynda långsamt :)
Men faktist börjar nu hålla med de flesta som uttalat sig då de renoverat. Att man skall ta lite i taget , stanna upp, fundera och låta tankar mogna. För då får man det som man vill ha det. Efter att vi snart renoverat i ett år med kortare pauser mellan rummen så kan jag faktist instämma med det som sagts.

Igår kväll började jag titta på filmen "Snabba cash" men så som det ofta går då jag skall se film så somande jag så skönt i soffan. Men det jag hann se så var jag inte rätt imponerad av. Tycker jätte mycket om svenska filmer men denna film var inte riktigt i min smak. Men nåja vill ju ändå se slutet av den ..Så nu blir det film!

Go Natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar