Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

tisdag 24 augusti 2010

Utbildning..

Idag har jag varit på utbildning från arbetet. Om ni är intresserade kan ni kolla in mera på hemsidan http://www.icdp.se

Faktist intressant, men man blir super trött av att sitta still och lyssna.. Konstigt men så känns det.. Att fysiskt jobba en dag är betydligt lättare...
Men det är ju otroligt bra med utbildningar..

Och på tal om utbildning så börjar min skola snart.. Glup! Första förhands uppgiften som skall göras har jag fått.. En hel del skulle läsas och jag erkänner får lite panik.. För tycker att jag just och jämt hinner med på kvällen efter jobbet!

Nu skall jag förberäda morgondagens uppgift och sedan slänga mig på soffan och pusta ut.

Skön tisadg till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar