Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

torsdag 5 augusti 2010


Varit extra duktigt och gjort ett arbetspass i natt på det bästa boendet som finns! Man får faktist sover och gör det också men det är ju inte som att vara hemma, ni förstår..
Genast efter mitt avklarade nattpass åkte jag till mitt "riktiga" jobb. Allt gick bra på jobbet men nu känner jag att sängen kallar...Men två piggelin flickor vill inte somna.. Världens diskussioner pågår i deras gemensamma sovrum, Men trötta verkar det inte..
Jag bara drömmer om att få ta en sköön dusch och sedan lägga mig i min säng men nyaste numret av hus&hem.. Kanske snart..

Imorgon har dagis stängt, hade glömt bort det men som tur så passar min snälla mamma barnen. Är så super tacksam för det :)

Skönt att det är arbetsveckans sista dag imorgon, då blir det fredagsmys I LOVE IT..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar