Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

söndag 29 augusti 2010

Slappa Söndag !

Usch tycker att jag inte fått något gjort idag... Först lå jag och slappa på soffan till halv 10.. Sedan en kort promenad med hunden och vart "hamnade" jag igen jo SOFFAN!
Förtillfället sover prinsessorna på övrevåningen och jag ja JAG borde göra något vettigt nu då de sover.. Men först några pics från gårdagens forneldar fest som firades hos grannarna .

Ellen på gott humör fast hon hade feber, stackarn... Tror jag måste ringa doktorn imoron och höra om de vill ta en koll på Ellen då hon haft feber från och till nu de senaste två veckorna..
Det var faktist en lyckad fest och barnen hade det så roligt. Vi badade bastu, åt ärtsoppa och plättar efter det så blev det lite sång och före hemfärden så skickades vår eld ut i vattnet.
Väl hemma igen var det skönt att slappa i hängstolen enligt Ellen i alla fall.

En skön söndag önskas härifrån, nu skall jag hoppa upp från soffan och börja göra något vettigt.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar