Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

onsdag 24 november 2010

STORMIGT VÄRRE !!!

Det blåser sååå hårt just nu där ute att man varken vill eller kan gå ut...

Enligt Ellen och också mig så är det ända rätta just nu att slappa.

















För att få ännu mera mys-känsla så är det ljus som gäller. För då känns det EXTRA skönt
att få vara inne...

Tyvärr nog så har inte alla bara legat i en skön gunga och slappat.. Inte familjens mamma i alla fall.. Nämligen jag har stått i köket sen jag kom hem för att förberäda lite bakverk och pajer inför Isabells 2-års kalas.. Känns rätt skönt att ha lite gjort redan.



Nu skall jag krypa ner i sängen och försöka lista ut hur jag skall göra en skoluppgift som jag tycker att är verkligen svår formulerad... PUST!
Och kommer jag inte på det så då blir det nyaste numret av KOTI JA KEITTIÖ som kom idag..


BLÅSIGA HÄLSNINGAR!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar