Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

måndag 22 november 2010

Hur mycket otur kan vi ha...

Det funderade jag verkligen över då min sambo ringde mig till jobbet och sa att Isabell är sjuk.. Sjuk??? Du måste skämta hon hade ju feber förra helgen och halva veckan.. Hon kan inte vara sjuk...
Dessutom var Ellen också hemma från dagis idag då hon haft feber hela helgen...
Tog det beslutet att nu åker vi till farbro doktorn. Så jag beställde tid och vi åkte iväg.. Tur var det för hon hade inflamation i örat! Så nu fick hon en tre-dagars antibiotika kur..

Så nu tummar och tår upp att hon blir frisk fort och att flickorna får vara friska!!!


Imorgon måste jag börja förberäda lite inför Isabells 2-års kalas inkommande söndag.. Något saltigt och gott.. Tårtan har jag beställt eftersom jag inte är en höjdare på tårtor!
Det kommer att bli Isas favorit.. "Hello Kitty"

Men nu till veckans höjdpunkt på kvällen :


Desperate housewifes...



Trevlig början på veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar