Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

lördag 20 november 2010

Så länge sedan..

Senaste inlägget men tyvärr TIDEN vill inte räcka till.... Så käns det väl för det flesta??

Har igen en hög skolarbeten som väntar på att bli gjorda och det käns som om de ALDRIG tar slut..Varje kurs innehåller många och rätt omfattande arbeten som kräver sin tid....

Och faktist i planeringen inför helgen står det i min kalander gör socialpedagogik arbete..Men sanningen är att jag inte har hunnit börja ens..MEN kanske imorgon om jag ens skulle börja titta så kanske jag skulle komma igång , måste kämpa!!!



Nu till något skojigare , om 6 dagar fyller min lillis 2 år! Otroligt vad tiden går nyss var ju hon en liten skrutt som låg på min mage och tittade på mig..Nu är det full fart heeela tiden.. Mmmm :)



Lilla Isabell ca 2 dagar gammal




Så inkomande vecka kommer att gå åt till lite bak och födelsedags förberädelser och ocksp lite socialpedagogik..Bra blandning va ???

Förra veckan var verkligen URK! Först var Isabell sjuk, sedan jag och nu är det suprise suprise Ellens tur..När vi vaknade imorse hade hon en temp på 39grader och ni kan ju gissa att hon var rätt häning..Så det har blivit en inne dag med mys i soffan och en massa svartvinbärs saft..Så duktig fast hon haft så hög feber, gullisen! Hoppas det är bättre imorgon ...

EN SKÖN FORTSÄTTNING PÅ HELGEN, skall titta på en film " The Proposal"

KRAM,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar