Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

fredag 3 december 2010

Jul i vårt hus



Nu har jag införskaffat ett litet sinkhus till oss..Varit såå sugen på att skaffa ett redan länge MEN de kostar ...Lite to much.. Nu kunde jag inte hålla mig längre då jag gjorde ett besök till inrednings butiken tre små rum i Pargas Då bara ropa detta lilla hus köööp mig..

Nåja nu har vi i alla fall lördag idag och det känns verkligen skönt att ha lång ledigt! Fast min helg är nog tänkt för skolarbete, SUCK! Men måste orka liiite ännu före det blir jullov...
Lite skoj skall vi väl hinna med iaf.. Pepparkaks bak och en sväng till stan. Isabell skall få en ny halare.. Har egentligen köpt en från PoP men den är inte tillräckligt varma anser jag.. Är faktist aningen besviken :( För i höstas då jag köpte halaren så sa försäljaren att den går till hösten & vintern... Hösten jo den gick den super bra till men nu då vi haft ordentligt kallt så har den tyvärr inte hållit den värmen jag önskat!













Denna söta ängel kom också "med hem" från inrednings butiken i Pargas.. Ganska söt va?

Nu skall det bli frukost i vårat hus... Gubben och Isa sover ännu men Elleb och jag skall mysa på tumis med en god frukost!



En trevlig andra advent och en fridfull självständighetsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar