Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

lördag 11 december 2010

Julklapps funderingar

Det är faktist jätte roligt med jul... Och jag älskar
att köpa julklappar men det finns ett
Bekymmer..Vad skall jag ge barnen?? Så svårt... Har nu
Funderat på denna vagn till Ellen för hon älskar att leka med sina
dockor.Den ser fin och hållbar ut. Ifjol fick hon en Hello Kitty dockvagn
som tyvärr gick ganska fort sönder.. Inget jag rekomenderar att köpa...
Har också funderat på ett litet kök..Har sett ett fint på Ikea.. Kanske det
skulle vara något för Isabell?
Hur kan det vara så svårt?? Kanske för att barnen har en hel del och för att
vi just firat Isabell som då fick en massa fina saker och nu så har vi snart julen här med
alla fina klappar och sedan är det Ellens tur att fylla i januari..En massa
leksaker och prylar inom de här månaderna..























Har också funderat på denna maskerad dräkt som en eventuellt julklapp till flickorna... Men tja jag vet faktist inte... De gillar att klä ut´sig så jag antar att dräkten skulle vata POPP! Undrar bara var jag får tag på en dräkt??? Ångrar mig så att jag inte köpte en i Astrid Lindgrens värld då vi var dit i somrast...Men allt kan man ju inte täna på eller köpa...

Hur som helst så skall jag nu fundera över mina julklappar till barnen... Så skall vi se vad tomten hämtar...

Skön lördag..



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar