Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

måndag 5 juli 2010

Soligt är ju så roligt..


Det härliga vädret håller i sig och humöret är på topp! Igår var det jätte varmt så barn poolen åkte fram. Barnen hade så roligt och det var härligt att se dem busa och leka..
Tyvärr så var natten inte den bästa..Värmen som är så härlig gör att nattsömnen inte blir den bästa.. Iallafall om man heter Isabell.. Hade just somnat då jag vaknar till hennes gråt. Med tunga steg mot hennes säng och förberädd att ge lite mjölk.. Men nej, ingen mjölk dög så då tänkte jag att hon får komma och sova med oss...
Var ingen lyckad ide, hon ville sova nära så nära att emellanåt låg hon ovanpå mig.. Varmt pust Extremt svettigt... Trött och irriterad steg jag upp och la mig på soffan somnade några timmar och vaknade dödstrött till väckarklockan...
Så idag tog jag en välförtjänad halv timmes tupplur efter jobbet, så nu känns det bättre igen...
HÄRLIGT!!
Men hoppas vi sover bra inatt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar