Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

torsdag 8 juli 2010

Det börjar äntligen närma sig!!


Imorgon är det sista dagen på jobb och sen kommer äntligen en tre veckors semester , UNDERBART!

Hoppas det fina vädret orkar stanna kvar ännu i några veckor så att jag också hinner njuta lite.

Visst nu hinner man ju få sin dos av solen då man kommer hem från arbetet, men ni vet det är ju ändå inte riktigt samma sak.


Nu äntligen börjar vardagsrums renoveringen vara klar, en liiiten bit list som fattas ännu och lite utag skall skruvas klart. Men det BÄSTA så klart är det att vi kan åka till Ikea i lördag och titta på lite nya möbler.. Ja, i alla fall skall det bli ny soffa... Eller tja i alla fall är tanken den att vi skall köpa en ny tre personers soffa och två fåtöljer.. Det kommer bilder då det är klart.. Lovar det!


Igår fick jag hem på posten (lite som en överraskning faktist) först säsongen av serien Solsidan... Hade lite glömt bort att jag i våras redan hade gjort en reservation av serie boxen då vi av en slump började tala om serien på jobbet.. Alla typ visste vad det var förutom JAG.. va ser inte du på solsidan ..Ehm näe borde jag det.. Ja absolut..Men det blev inte så..

Men nåja i alla fall så såg vi några avsnitt igår och för tusan det är ju så skoj...

Så ni vet vad jag kommer att göra då jag sagt tack och godnatt..


Jepp nu blir det solsidan för hela slanten.. Goodnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar