Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

torsdag 16 september 2010

Ruggig höstkväll..

Det är nog lite tråkigt med regn, men visst är det skönt att få vara inne och mysa..
Det har varit full rulle här,men det är väl så som det är hos de flesta familjer.

Själv har jag avklarat de första skoldagarna i förra veckan. Roligt men tillika konstigt och en aning stress inför alla hemuppgifter. Men bara att försöka göra så gått jag kan .. Eller?? Ja i alla fall MÅSTE jag planera min tid så att jag får allt gjort..

Förra helgen var jag på bröllop, de var så roligt och avkopplande att få vara med och njuta. Barnen var hos mommo och moffa och min kära sambo var på jobb.. En hel kväll bara för mig , SUPER!

Tänkte bjuda på några höst bilder, Varsågoda





Hallen har fått ett nytt
lyft av Ikeas skoskåp, två
tavlor jag köpte från Astrid
Lindgrens värld i somrast
och en marimekko lampa
som jag för evigheter sedan
ropat in på huuto.net
Höstens äppel testas av
sötnosarna..
Klippa och klistra när det
ösregnar ute, mycket roligt
enligt Ellen
Och höstens första kantarell
sås som gjordes av min kära
sambo..Inte så illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar