Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

måndag 6 september 2010

Pyton..

Det är precis rätt rubrik för hur jag mått i helgen... Febern gick bort på en dag men resten av veckan kände jag mig väldigt trött.. Det blev en tung vecka... Såg verkligen framemot helgen men tyvärr mådde jag inget vidare på varken lördagen eller söndagen. Hade ont i magen och diarré , nice!
Tur så känns det betydligt bättre idag och magen är i skick, skönt!

I onsdag börjar skolan.. Skall bli spännande men tungt.. Det är ju rätt länge sedan jag suttit på skolbänken och det är inte det lättaste...
Igår satt jag och lagade min förhandsuppgift och det känns skönt att ha den klar. Skall ännu fixa klart en plansch som man skulle göra som en presentation av sig själv. Det är lite limmas och klistras på den ännu .
Sedan är det bara att åka iväg..
Ajoo i helgen läste jag också klart en av artiklarna som vi skulle läsa så det känns faktist bra att jag inte är helt i sista minuten som senast.

Barnen ligger i sina sängar men har ännu inte somnat, ligger och pratar med varandra så mysigt.. Måste ändå vara roligt att ha så fint sälskap av varandra, fast de inte förstår det ännu.. Tänk att inte behöva sova ensam i sitt rum utan kunna sova med sin syster eller bror. Tycker att det borde vara det bästa. Fast visst har det ju sin nackdel.. Det att de är rätt ofta som de väcker upp varandra. I alla fall vill Isabell vakna lätt om Ellen vaknar , tvärtom går det bättre.
Men nu tror jag töserna somnat, varit tyst en längre stund nu..
Det betyder att jag skall smyga mig ner och laga mitt arbete till skolan klart.


En trevlig början på den nya veckan

1 kommentar:

  1. Hejsan. Blogissani on sulle jotain..

    http://countrysally.blogspot.com/2010/09/ja-voittaja-on.html

    SvaraRadera