Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

tisdag 22 juni 2010

Hurraa är så glad!

Tråkigt nog så var jag dum och lämnade mina studier på hälft då som jag var ung och OFÖRSTÅNDIG... Det ledde ju till att de inte blev gjorda och jag fick inte min examnen klar...

Men nu har jag varit duktig och sökt in till samma utbildning som jag en gång gått nästan till slut för att entligen i vuxen ålder få min EXAMEN... Nu är jag väldigt glad för att jag kom in eftersom jag tyckte att kraven var rätt höga nu än för 8 år sedan som jag senast sökte in..

Nu plötsligt skulle man testas från alla vinklar.. Pust! Men I did it nu är jag back in "the game"..

Frågan lyder.. Hur sköta sina studier på sidan av :

1. Familjen
2. Jobbet
3.Hemmet

Inget lätt kommande arbete..
Hmm..Nu tar jag i alla fall sommarlov från tankarna kring det.. Njuter av att jag är en av dem som kom in och funderar på saken i september..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar