Familj, inredning, studier och vardagslivet i sig

söndag 13 juni 2010

HÄSTAR...

Det här med hästar har alltid varit intressant..Som liten drömde jag ibland att jag var en duktig ryttare och oftast då jag lekte mina barbi-lekar så hade jag stall och hästar.. MEN! Har ändå aldrig riktigt ridit på riktigt...Bara prövat på någongång som barn och det var det..

Kan ändå fortfarande drömma om att kunna rida och på något sätt håller jag det som avslappnande att får rida i skogen med sin häst och ha sin hund med som springer löst ..

FAKTA är att jag är tusans rädd för hästar ..så det kommer att bli blott en dröm de här med ridning...

MEN därimot så är mina små prinsessor inte rädda för hästar utan de älskar dem.. Varje morgon då vi åker till dagiset så kör vi förbi ett stall och oftast så är hästarna ute och betar då vi kommer.. Ellen 3 år ropar varje morgon "mamma kör sakta förbi hästarna vill se"...
mmm.. Så ge lite av ert "hästmod" till mamma också...

Kram //

ps. skulle visa hur modiga hästtjejer de är men av någon anledning så får jag inga bilder laddade.. suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar